Tarczyński Arena. Nowy sponsor Stadionu Wrocław
Tarczyński Arena, taką nazwę nosi od czwartku obiekt na wrocławskich Pilczycach. Firma Tarczyński S.A. - jeden z liderów branży spożywczej w Polsce, oficjalnie została tytularnym sponsorem Stadionu Wrocław. Umowę podpisano na 6 lat, wartość kontraktu opiewa na 14 mln złotych.
-Nie mam wątpliwości, że to wielki dzień dla Wrocławia i naszego flagowego obiektu. Stadion Wrocław zyskuje sponsora tytularnego i od teraz będzie funkcjonował jako Tarczyński Arena – poinformował podczas konferencji prasowej Jacek Sutryk, prezydent Wrocławia. Wrocławska arena na tytularnego sponsora czekała od samego początku swojego istnienia. Po 10 latach stało się to faktem.
O zawarciu umowy poinformowali w trakcie konferencji prasowej prezydent Wrocławia Jacek Sutryk, członkowie zarządu Tarczyński S.A. – Tomasz i Dawid Tarczyńscy oraz zarząd Stadionu Wrocław – prezes Marcin Przychodny oraz wiceprezes Marta Urbanek.
Tarczyński S.A. to jeden z liderów branży spożywczej w Polsce oraz marka nr 1 w kategoriach wędlin paczkowanych mięsnych i roślinnych. Jej produkty dostępne są w blisko 30 krajach świata na 3 kontynentach, w tym między innymi w Niemczech, USA czy Wielkiej Brytanii. Firma od wielu lat związana jest z lokalnym sportem, m.in. jako główny sponsor Panthers Wrocław.
– W tym roku obchodzimy 30-lecie firmy, która dzięki ciężkiej pracy naszych rodziców, stała się globalną marką, znaną w blisko 30 krajach na Świecie. Sport, który od zawsze jest nam bliski, nauczył nas dążenia do celu i stałego rozwoju. Sponsoring tytularny wrocławskiego stadionu jest ukoronowaniem naszej aktywności i zaangażowania we wsparcie sportu i lokalnej społeczności. – podkreśla Tomasz Tarczyński, Członek Zarządu Tarczyński S.A.
Nowa nazwa i branding stadionu
Stadion Wrocław związał się z nowym partnerem sześcioletnią umową o łącznej wartości 14 mln złotych. Oznacza to, że przez najbliższe 6 lat arena będzie nosiła nazwę Tarczyński Arena. Zmieni się też branding obiektu. Nowy logotyp to połączenie dotychczasowego loga Stadionu Wrocław oraz marki Tarczyński, pojawi się on na fasadzie obiektu.
Dużo emocji związanych było z potencjalną zmianą kolorystyki stadionu. Ta pozostanie jednak bez zmian. Wnętrze oraz trybuny pozostaną w kolorach zielonych, a podświetlana membrana zachowa swój charakter i będzie świecić w różnych kolorach, w zależności od wydarzeń odbywających się na stadionie.
– Podpisanie tego kontraktu przenosi stadion w nową rzeczywistość finansową i zapewnia mu poważne wpływy w wieloletniej perspektywie. Jestem przekonany, że to ważny moment także wizerunkowo, bo obiekt pozyskuje sponsora tytularnego po 10 latach działalności. – podkreśla Marcin Przychodny, prezes zarządu Stadionu Wrocław.
Nowy sponsor oprócz praw do nazwy i brandingu będzie również obecny podczas wydarzeń odbywających się na Tarczyński Arena. W punktach gastronomicznych pojawią się kabanosy, wędliny i przekąski białkowe produkowane przez firmę Tarczyński. Będzie tutaj też mieścić się jedno z biur firmy.
miasto
Czy Wrocław stać na przejazdy bez biletu?
Przemek Jankowski - 01 sie 2022Wszystko ma swoją cenę i za wszystko trzeba zapłacić. Czy jednak darmowość może się miastu opłacić? Bezpłatna komunikacja miejska to hasło, którym każdy kandydat na p...
Najnowsza odsłona “Piwnicy Świdnickiej” we Wrocławiu
Karolina Winkowska - 22 lip 2022Od ponownego otwarcia restauracji “Piwnica Świdnicka” minęły ponad dwa tygodnie. Goście mogą się cieszyć zupełnie nową odsłoną najstarszego lokalu we Wrocławiu. Pom...
Odcienie zieleni. O co chodzi w Lesie Mokrzańskim ?
Przemek Jankowski - 29 kwi 2022Sprzedaż łąk przy Lesie Mokrzańskim budzi kontrowersje od samego początku. Końca sporu nie widać, a gąszcz wątpliwości pojawia się po obu stronach konfliktu.