Kolejna nagroda na 10-lecie Ten Square Games
Wrocławska spółka Ten Square Games została laureatem konkursu „Siła Przyciągania”, organizowanego przez Puls Biznesu. Spośród 143 projektów zgłoszonych przez 85 firm, kapituła wybrała najciekawsze i najbardziej inspirujące przedsiębiorstwa, które potrafią przyciągnąć do siebie pracowników.
W konkursie Pulsu Biznesu „Siła przyciągania” nagradzane są organizacje, które widzą potencjał w budowaniu swojego wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, przykładają dużą wagę do właściwego wdrożenia nowo zatrudnionych osób oraz dbają o ich zaangażowanie i rozwój. W tegorocznej, szóstej już edycji konkursu, wrocławski Ten Square Games – producent oraz wydawca gier mobilnych, otrzymał nagrodę główną w kategorii „Strategiczny projekt budujący zaangażowanie”.
Przedstawiciele TSG, podkreślają, że wartości, takie jak gotowość do zmiany czy nastawienie na współpracę, towarzyszą firmie od początku istnienia. To dzięki nim z małego wrocławskiego startupu zmienili się w dobrze prosperujące, międzynarodowe przedsiębiorstwo.
fot. TSG
Esencja wizerunku
W ubiegłym roku spółka zwiększyła zatrudnienie o ponad 100 osób, otworzyła w Warszawie swoje studio i rozpoczęła rekrutację międzynarodową. Ten wzrost sprawił, że konieczne stało się wypracowanie DNA zespołu, czyli wartości, które pozwalają im sprawnie funkcjonować w codziennej pracy. Właśnie za to zostali docenieni w konkursie „Siła przyciągania”.
Wartości tworzące esencję firmy to: Dare to explore – odważ się odkrywać, Own it – przejmij stery, Grow Together – graj zespołowo, Change Fast – bądź częścią zmiany oraz Trust – buduj zaufanie. Alicja Szymańska, HR Biznes Partner i koordynatorka projektu wartości w Ten Square Games, opowiada:
Każda z naszych wartości ma swój unikalny charakter, zbiór niepowtarzalnych cech, które łatwiej zapamiętać obrazem. To zainspirowało mnie do ujęcia naszych wartości jako postaci. Zwłaszcza, że w tym samym czasie tworzyliśmy rysunki osób do innego projektu HR i wiedzieliśmy, że pracownicy, jak i kandydaci je lubią.
fot. TSG
Od Naszej Klasy po cały świat
Spółka Ten Square Games została założona w 2011 roku przez Macieja Popowicza i Arkadiusza Pernala – twórców serwisu społecznościowego Nasza Klasa (nk.pl). Nazwa firmy nawiązuje do dziesięciu metrów kwadratowych wrocławskiego biura, w którym Ten Square Games rozpoczynał działalność. Obecnie wrocławski producent oraz wydawca gier mobilnych, dystrybuowanych w modelu free to play (m.in. Let’s Fish, Fishing Clash, Wild Hunt i Hunting Clash), posiada na świecie 44 mln graczy.
W maju 2018 r. spółka zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych z wyceną 350 mln PLN, osiągając na zamknięciu pierwszego dnia prawie 35-procentowy wzrost, co uplasowało ją w grupie najwyżej wycenianych producentów gier na polskiej giełdzie. W czerwcu 2020 jej wartość przekroczyła 1 mld USD. Obecnie TSG zatrudnia już 500 osób i ma studia we Wrocławiu, Warszawie, Berlinie, Bukareszcie i Weronie.
Z Wrocławiem – poza samym rodowodem – TSG łączą także miejscowe nagrody, m.in. „30 Kreatywnych Wrocławia 2018” oraz tegoroczne „Dolnośląskie Gryfy 2021”.
lifestyle
Wielki odwrót ku otwartym osiedlom
redakcja - 23 cze 2021Osiedla mieszkaniowe są dziś zupełnie inne niż jeszcze kilkanaście lat temu. Zmieniają się trendy, ale przede wszystkim zmienia się sposób myślenia o człowieku i jego po...
Jak Renoma powraca do przyszłości?
Przemek Jankowski - 31 maj 2022Renomie zależy na renomie. Zamiast konkurować z podobnymi obiektami handlowymi, stawia na przestrzenie biurowe, imponujące wnętrza oraz jakościowe sklepy. Lockdown uderzający...
Zielona kooperacja miasta z InPostem
Kacper Bednarz - 18 lis 2021Wrocław wraz z InPostem – chcącym wspierać „zielone” projekty w ramach „GREEN CITY” – zajmą się wspólnie planem rozmieszczenia nowych paczkomatów oraz zdecydują...