Piłkarski Śląsk Wrocław ma nowego prezesa
Patryk Załęczny został nowym prezesem piłkarskiego Śląska Wrocław. Pełniący do tej pory funkcję dyrektora połączonych działów marketingu, sprzedaży i komunikacji Załęczny zastępuję pełniącego do tej pory obowiązki prezesa zarządu spółki Macieja Potockiego. Ten ostatni pozostaje przewodniczącym Rady Nadzorczej klubu.
Patryk Załęczy pracował w Śląsku Wrocław w latach 2013-16, najpierw w biurze prasowym, następnie w dziale marketingu i sprzedaży. Po odejściu ze Śląska łączył obowiązki pracownika lokalnej rozgłośni radiowej, rzecznika Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu, a także współpracował z Uniwersytetem Wrocławskim, gdzie prowadził zajęcia z zakresu PR-u w sporcie. Ukończył studia magisterskie na Uniwersytecie Wrocławskim, na kierunku: Komunikacja Społeczna i Dziennikarstwo.
Przez kolejne lata współpracował z Departamentem Prezydenta Urzędu Miejskiego Wrocławia i pracował m.in. w Biurze Prasowym Urzędu, Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej czy Aquaparku. Ostatni rok spędził jako dyrektor ds. komunikacji i PR we wrocławskim TBS-ie. Latem 2023 roku wrócił do klubu, obejmując stanowisko dyrektora połączonych działów marketingu, sprzedaży i komunikacji. Szybko i sprawnie wpłynął na poprawę jakości komunikacji z kibicami i przyczynił się do wzrostu frekwencji na Tarczyński Arena, za co chwalił go prezydent Jacek Sutryk. Przypomnijmy, że cały czas to Gmina Wrocław jest właścicielem klubu.
– Patryk Załęczny przez ostatnie tygodnie w Śląsku Wrocław znacząco przyczynił się do poprawy jakości bezpośredniej komunikacji klubu z kibicami. Została ona wzmocniona szeregiem dobrze odbieranych akcji promujących wydarzenia sportowe z udziałem drużyn WKS-u. Jestem przekonany, że sprawdzi się także na nowym stanowisku. Do pana Załęcznego będą również należały decyzje dotyczące doboru współpracowników w klubie. Śląsk to wielka marka i ważna część tożsamości naszego miasta – powiedział prezydent Sutryk.
Działania podejmowane m.in. przez Załęcznego w ostatnich tygodniach wydatnie przyczyniły się do wzrostu zainteresowania meczami Śląska przez kibiców. Na dziś WKS może pochwalić się ciągle frekwencją na meczach pierwszego zespołu. Obecna średnia jest na poziomie blisko 19 tysięcy widzów, co jest trzecim wynikiem w całej PKO Ekstraklasie.
– W Śląsku Wrocław chcemy tworzyć mosty, a nie stawiać bariery. To jest klub o bogatej tradycji. Chcemy, by był to zespół plasujący się na wysokich lokatach sportowych i jednocześnie organizacja otwarta na i dla kibiców oraz dialog z nimi. Ważna dla lokalnej społeczności Wrocławia i regionu. W taki sposób działamy w ostatnich tygodniach i tak będzie nadal. Chcemy, byście byli dumni z kierunku, w którym zmierzamy i sposobu, w jaki budujemy markę naszego klubu – powiedział nowy prezes zarządu Śląska Wrocław, Patryk Załęczny.
Trasy biegowe we Wrocławiu – gdzie biegać w upale
Maciek Walas - 17 lip 2022Wysokie temperatury stanowią poważne zagrożenie podczas treningów, nie mówiąc o dyskomforcie. Które trasy do biegania we Wrocławiu zagwarantują odrobinę lepsze warunki? J...
3, 2, 1… Polo!
Ivan Prinus - 05 maj 2022Rowery, dwie bramki, piłka i kije, grill i kiełbaski – to jest wrocławskie bike polo. Wziąć udział może każdy kto przyjedzie na swoim rowerze na plac Społeczny w każdą...
Żeńska drużyna Śląska Wrocław rozpoczęła sezon. Pierwsze …
Mateusz Lubański - 08 paź 2021Zespół, który oficjalnie istnieje od maja ubiegłego roku, zdążył rozegrać już siedem kolejek sezonu 2021/2022. Poprzednia kampania była całkiem udana dla zawodniczek ze ...